Chantal Janzen heeft op social media alvast een beetje verklapt wat we kunnen verwachten van haar eigen glossy en online platform vol video’s en nieuws.
Ontvang nu De Limburger 3 weken lang in de brievenbus of lees hem 4 weken lang digitaal! Een unieke mogelijkheid om kennis te maken met de krant van Limburg. Het proefabonnement stop automatisch.
Ben jij op zoek naar een bijbaan waarmee je in een uurtje per dag al leuk kunt bijverdienen? Word dan krantenbezorger. Minimale leeftijd 15 jaar, ook geschikt voor VUTters en/of AOW-ers.
Wie gaan er door naar de finale van het LVK 2017? Vrijdag 6, 13 en 20 januari zijn de halve finales om 18:00 uur. En die volg je natuurlijk live op L1 TV en L1 Radio. En als bonus: ook live op L11 Alaaf Facebook!
Op een prachtige zomeravond in augustus 2016 beleefden Guido’s Orchestra met zijn muzikale gasten en het publiek een onvergetelijke avond op de Markt in Kerkrade. Orkestleider Guido Dieteren presenteerde hier samen met zijn orkest een wervelend muziekspektakel vol passie en vuur. U kunt hier nu ook thuis van genieten door middel van de of van dit unieke concert! En wij maken het u makkelijk, u kunt deze nl. gewoon online bestellen in de L1 Shop!
Ontvang nu De Limburger 3 weken lang in de brievenbus of lees hem 4 weken lang digitaal! Een unieke mogelijkheid om kennis te maken met de krant van Limburg. Het proefabonnement stop automatisch.
Op 15 maart zijn er verkiezingen voor de Tweede Kamer, en daarna komt er een nieuw kabinet. Het belooft een spannende strijd te worden, waarbij de kiezer het uiteindelijk voor het zeggen heeft.L1 wil graag van u weten hoe u tegen de politiek aankijkt. In plaats van deskundigen aan het woord te laten, vragen we het nu aan u. We nodigen u van harte uit om mee te doen aan een publieksonderzoek. Doel is om, ten behoeve van onze berichtgeving, een nog beter beeld te krijgen wat er leeft onder de bevolking.
We stellen het zeer op prijs als u meedoet. Uw antwoorden worden vertrouwelijk behandeld.
Ze licht in een video alvast een tipje van de sluier op en geeft ook de naam van haar glossy prijs: &C (And See).
“Nieuw talent. Jong, oud. Die mij inspireren, die mij aan het lachen maken, die anderen kunnen inspireren. Die wil ik een podium bieden. Op televisie, in het magazine en online. Ik wil het gewoon aan iedereen laten zien”, legt het multitalent uit Tegelen in de video uit.
De glossy is vooral gericht op vrouwen van 18 tot 48 jaar. “We gaan alles behandelen: fashion, beauty, lifestyle, travel, wonen. The whole shebang. Door mijn bril bekeken en dat is echt een hele leuke bril”, vindt Chantal.
Bron: 1Limburg Nieuws