De maker van de reclame waarin een lookalike van Max Verstappen te zien is, heeft geen spijt van de video.
Ontvang nu De Limburger 3 weken lang in de brievenbus of lees hem 4 weken lang digitaal! Een unieke mogelijkheid om kennis te maken met de krant van Limburg. Het proefabonnement stop automatisch.
Ben jij op zoek naar een bijbaan waarmee je in een uurtje per dag al leuk kunt bijverdienen? Word dan krantenbezorger. Minimale leeftijd 15 jaar, ook geschikt voor VUTters en/of AOW-ers.
Ontvang nu De Limburger 3 weken lang in de brievenbus of lees hem 4 weken lang digitaal! Een unieke mogelijkheid om kennis te maken met de krant van Limburg. Het proefabonnement stop automatisch.
Op L1.nl bewaren we de belangrijkste plek… voor jou!
Iedere dag plaatsen we de mooiste foto van de dag hier op onze homepage. Heel Limburg kan er dan van genieten. Heb je ook een prachtig plaatje gemaakt? Een weerfoto, een prachtig plaatje van Limburg of juist bij een gezellig evenement?
Mis niks van de Vastelaovend. Brand Beer Boètegewoëne Boètezitting, Auw Wieverbal, LVK 2017, Sjtasiefestasie, Groeëte Gulpener Vastelaoves Finale, TVK, KVL, optochten door heel Limburg en nog veel veel meer!
Op een prachtige zomeravond in augustus 2016 beleefden Guido’s Orchestra met zijn muzikale gasten en het publiek een onvergetelijke avond op de Markt in Kerkrade. Orkestleider Guido Dieteren presenteerde hier samen met zijn orkest een wervelend muziekspektakel vol passie en vuur. U kunt hier nu ook thuis van genieten door middel van de of van dit unieke concert! En wij maken het u makkelijk, u kunt deze nl. gewoon online bestellen in de L1 Shop!
“Het was ontzettend leuk om te doen, en we kregen veel enthousiaste reacties. Nu wordt het enorm opgeblazen”, zegt Michiel Muller – medeoprichter van Picnic, tegen .
Vorig jaar september haalde online supermarkt Picnic zich met de commercial de woede op de hals van team Verstappen. Diens. Dit bedrag zou het prijskaartje zijn geweest als Picnic de 19-jarige Red Bull-coureur had willen gebruiken, zo liet zijn manager eerder weten.
In het filmpje, dat inmiddels offline is, is te zien hoe een Max-dubbelganger op zijn dode gemak boodschappen bezorgt. Dit als parodie op de bekende reclame van Jumbo, waarin de Red Bull-coureur boodschappen bezorgt in zijn snelle bolide.
Muller noemt de claim ‘bizar’, en is teleurgesteld dat de zaak niet met een schikking kan worden afgedaan. Binnenkort zien beide partijen elkaar in de rechtbank.
“Wat een beetje onderbelicht is gebleven is dat dit geen tv-campagne was, maar een filmpje op een Facebook-pagina voor Picnic-bezorgers. Daarmee wilden we onze bezorgers in het zonnetje zetten. Uiteindelijk was het een grap met en een inhaker op de Jumbo”, vertelt Muller.
Bron: 1Limburg Nieuws