Verstappen woest om reclame met nep-Max

Bezorgdienst Picnic heeft zich de woede op de hals gehaald van Max Verstappen.

Stem en haal deze award naar Limburg! Je maakt dan kans op leuke prijzen. Wil je meer informatie over de wedstrijd? Klik dan

De Limburger is er voor al het nieuws uit je regio. Maar ook voor het nieuws uit de rest van de wereld. Probeer nu De Limburger, 5 weken voor slechts 15,-.

Stem en haal deze award naar Limburg! Je maakt dan kans op leuke prijzen. Wil je meer informatie over de wedstrijd? Klik dan

Het meest gewilde object van het wielerseizoen: het L1-Wielerpetje. Met klepje omhoog natuurlijk!

Als je van wielrennen houdt, dan moet je dit petje natuurlijk hebben. En ze zijn gratis! We delen ze uit bij koersen dus houd goed in de gaten waar we aanwezig zullen zijn.

De Limburger is er voor al het nieuws uit je regio. Maar ook voor het nieuws uit de rest van de wereld. Probeer nu De Limburger, 5 weken voor slechts 15,-.

Op zoek naar een leuk uitje voor uw vereniging, familie of medewerkers? Boek dan een rondleiding en/of weerworkshop bij L1 en kom zo meer te weten over radio en televisie maken. Leuk en leerzaam! Rondleidingen worden gegeven voor groepen vanaf +/- 20 personen.

Het bedrijf heeft een spotje opgenomen met daarin een Max look-a-like, die op zijn dode gemak boodschappen bezorgt. Dit als parodie op de , waarin de Red Bull-coureur boodschappen bezorgt in zijn snelle bolide.

Het management van Verstappen kan er in ieder geval niet om lachen. “We gaan op passende wijze actie ondernemen”, zegt het management tegen . “We zijn het aan het onderzoeken en bespreken het met onze juridische afdeling. Er is oneigenlijk gebruikgemaakt van het beeldmerk van Max Verstappen en daar zijn wij niet blij mee.”

In de video van de bezorgdienst is te zien hoe de nep-Max, geheel gehuld in een pak van Red Bull, demonstratief langs een bezorgwagen van Jumbo loopt. Hij stapt daarentegen in een klein wagentje van Picnic.

De supermarktbaas van Picnic is zich van geen kwaad bewust. Hij noemt het ‘een ludieke aanhaker’ op de commercial van Jumbo. ijn handen in onschuld. “We vonden het grappig”, zegt hij tegen . “En het lijkt mij duidelijk dat mensen zien dat het een inhaker is en dat ze dat onderscheid kunnen maken. We krijgen op Facebook veel grappige reacties.” De supermarktbaas zegt dat hij nog niks van Verstappen heeft vernomen.

en haal deze award naar Limburg! Je maakt kans op leuke prijzen. Wil je meer informatie over de wedstrijd? Klik dan

Via je mail op de hoogte van het laatste Limburgse nieuws.

Bron: 1Limburg Nieuws

Dit artikel delen

Andere artikelen

Elburg Gezellig op de Veluwe

Elburg is misschien wel het gezelligste dorp op de Veluwe. Jaarlijks komen er duizenden toeristen (voornamelijk uit de Randstad) om tot rust te komen op de Veluwe in Elburg. Op deElburggids.nl ontdek jij de plekjes en activiteiten in de regio die jij niet gemist mag hebben. Wil jij met jouw bedrijf een bijdrage leveren aan deElburggids? Neem dan contact met ons op.